Som det nok er alle bekendt, blev vores petanquehus udsat for hærværk fredag den 13. marts 2020.

Ruden i indgangsdøren blev knust, men der blev til alt held ikke stjålet noget. Gerningsmændene havde også hærget på skolen overfor. Ragnhild kom til stede og fik kapret håndværkerne. Således at døren blev sikret med en plastplade indtil en ny rude kunne monteres. Der blev indgivet anmeldelse for hærværk til politiet.

Vores forsikring: NEM-forsikring, oplyste ved anmeldelsen af skaden, at de dækkede udgiften til afdækning af døren, mens vil selv skulle betale for reparation af døren.
Ebberup Idrætsforenings Støtteforening tilkendegav på forespørgsel, at de gerne ville betale for reparation af døren.
Regningerne fra Vestfyns Tømrerforretning lød på 756,25 for afdækning og kr. 2902,45 for reparations af døren. Petanqueafdelingen vil gerne takke Støtteforeningen for hjælpen med betaling af døren – TAK.